Korttien sulkeminen
Sulkupalvelu 24/7
puh. +358 (0) 20 333
Yhteystiedot
Asiakaspalvelu (ma-pe 8-17)
puh. +358 (0)200 52100
Täytä yhteydenottolomakkeemme niin palaamme asiaan ensi tilassa.

Korttiongelmissa palvelemme sinua ruotsiksi ja englanniksi vuorokauden ympäri.
First Cardista
First Cardin liikkeellelaskija on Nordea Bank Oyj
Turvallisuus ja tunnusluku
First Card korttiisi saat henkilökohtaisen tunnusluvun automaattikäyttöön sekä sirupäätemaksamista varten. Kun korttihakemus on hyväksytty, saat kortin postitse kotiisi. Noin 4 päivää myöhemmin saat postitse myös tunnuslukukirjeen. Älä milloinkaan säilytä korttia ja tunnuslukua yhdessä. Mikäli et muista tunnuslukua, voit tilata uuden First Card Asiakaspalvelusta.

Huomaa, että kortti sulkeutuu viiden virheellisen tunnuslukuyrityksen jälkeen. Tunnuslukuyrityskerrat jäävät muistiin ja kumuloituvat kortin voimassaoloajan riippumatta siitä, milloin ja missä kukin yritys on tapahtunut. Mikäli olet epävarma tunnuslukuyritysten määrästä, ota yhteys First Card Asiakaspalveluun.

First Card sirukortti tuo turvallisuutta
First Cardissa käytössä olevalla EMV-siruteknologialla (Europay, MasterCard, Visa) lisätään kortinkäytön turvallisuutta. Siru sisältää mikroprosessorin, jossa on tietoa kortin maksutoiminnoista.

Korttipetokset vähenevät, kun kortinhaltija käyttää tunnuslukua ostotapahtuman yhteydessä. Se tuo turvallisuutta sinulle kortinkäyttäjänä. Näin First Card kortin väärinkäyttö on vähemmän houkuttelevaa ja riski, että jotain tapahtuisi, on pienempi edellyttäen, että olet noudattanut riittävää huolellisuutta.

Tunnusluvun muistaminen on tärkeää, koska se vastaa allekirjoitustasi. Ota yhteyttä First Card Asiakaspalveluun, mikäli tarvitset uuden tunnusluvun.
Nordea Bank Oyj, Satamaradankatu 5, 00020 NORDEA, Y-tunnus 2858394-9 Sivukartta